Under löven

Min granne är helt klart döv, hör tv:n ända in hit till mig så jag kan bara föreställa mig vilken volym den är på. I vilket fall som helst så är det fredag och det är hur skönt som helst! L e d i g ! Ikväll så blir det nog inte så mycket mer än häng i soffan, Idol kl 20 sen får vi se vad det bjuds på. L word kanske? Blev iofs lite sugen på Vampire Diaries när Matsing pratade på det idag.

Imorgon hoppas jag på bra väder - projekt på G så jag hoppas att lillasyster ska dra sig hemöver imorgon. Så mycket trevligare med sällskap ju.

Norrköpingsbesök i augisti - snabbvisit men jag fick ett positivt intryck av staden så jag kan tänka mig ett återbesök:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0