Struggling

Genomled en dag på jobbet, blev en biobiljett rikare (tack Mia!:) och fick en medalj tror jag att det var. Och fika på det. Så, det var väl kanske en okej dag ändå. Och det var gott om plats på bussen hem, och det är inte helt fel. Ge ungdomarna lov oftare, eller kortare skoldagar!

Och ikväll har jag minsann varit duktig, och slutet börjar bestämt närma sig. Sista uppgiften på historian är absolut den roligaste. Tur det, för då går det kanska fort. Synd bara att jag har låst mitt word och att jag inte hittar produktnyckeln..kanske den ligger någon lapp i lådan som står i Åsbo? Men har för mig att jag kollat där förut..(har redan provat med det som står under datorn men det funkade inte, eller så var det jag som förstod dåligt).

Nu ska jag slappa några minuter innan det är dags att lägga sig igen.

Alla sätt är bra förutom dom dåliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0