Nej, men inte skulle väl dom...?

Bra utnyttjad kväll av mig, har hunnit med ett varv runt sjön också. Fick dock håll nästan påengång så jag trodde nästan att jag skulle syp, aa så ont gjorde det. Men jag tog mig runt i alla fall.

Och på tal om att spy - gissa ett av de sämre ställena för en katt att spy på, om man bortser från soffan och i sängen? Mitt under sängen, ja just det. Dubbelsäng också för den delen, fick ju nästan ligga med ansiktet i alltihop när jag skulle försöka städa undan det. Tur att jag inte är tjock säger jag bara, var ju nätt och jämt att jag lyckades klämma mig in under sängen nu liksom. Nog tal om det, nu är det snart dags för kvalomgång nummer två till ESC.

Inte skulle väl hon?

Och inte skulle väl han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0