Born this way

Har fått ett beställningsjobb så lika bra att genomföra det innan det är dags att spela lite hockey, right?

...blogga på beställning är inte det lättaste märker jag, så vad skriver vi? Jo;
Tack för en superbra söndag i Uppsala tjejer! Som de modeller vi är så laddade vi med brunch på Max innan vi modellade. Och efter det blev det thaibuffé (var det thai?), gott var det i alla fall. Helt klart en jättemysig dag, nu måste vi ta Carlsson under armen och åka ner snart! Juni kanske?

Nu har det hänt, det som händer varje år. Det började bli grönt för nån vecka sen, och nu har det blivit tokgrönt utan att man märkt det. Det går så rackarns fort att även fast jag nästan suttit på span i år så har jag missat det. Hur ska man bära sig åt för att inte missa när det riktigt gröna sätter in?

Ett litet PS till Frida bara; NU KOMMER JAG SNART SMS-BOMBA DIG FÖR DU SVARAR INTE PÅ MITT SMS!;D

New York-blommor

Kommentarer
Postat av: jonsson

tack själv var jätte kul att ni kom och hälsade på mig. å det var thai =0) å som sagt nästa gång tar vi carlsson under armen =0)

2011-05-12 @ 07:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0