Step Up 3

Hade en mysig filmkväll tillsammans med mina fina flickor igår kväll. Vi hyrde en film från headweb, och det fungerade ju alldeles utmärkt bra. Och det bästa av allt var att det var gratis eftersom finaste Tyra delat med sig av en kampanjekod:) Himla smidigt var det i alla fall. Vi såg Step Up 3, och den var faktiskt bra! Nackdelen (eller fördelen, men just nu nackdel) är att danssuget blir enormt stort efter att man sett en dans-film. Och eftersom min förkylning foftfarande härjar runt (halsont i över en vecka nu, doh!) var min tanke att ta det lungt och inte utöva någon form av träning. Tanken var också att bara vara hemma idag och ikväll och ta det lugnt, men vafan, det blir nog allt fiske med pappa ikväll! Så grymt längesen jag fiskade så det ska bli himla kul!

Skjutsade hem lillasyster igår kväll, och det blev ytterligare ett grodrace att lägga till samlingen. Körde i ungefär 40km/h från Järvsöbacken och hem, och sen tillbaka igen. Vill ju inte köra över de stackarna:/

Bild från cdon.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0