Juldan - part two

Har haft en bra dag med bästaste sis i Åsbo idag. Bakat muffins, varit på promenad, kollat på CM och ätit mat. Nu är jag på söndagshumör så att det bara skriker om det, så jag känner att jag bara vill dö i soffan typ. Underbara söndagar!;)

Några fler bilder från juldan kanske är på sin plats?

High nr 1?

High nr 2?

Eh..?;P

Blindtest på läkerol. Anki vann - hon hade alla rätt!

Vinnaren sitter på den röda kudden:]

Soetisar^^

Kärrman - hej!:)

Haha, så söta

Oh titta, det fanns en Niklas med på festen också!:)

Kommentarer
Postat av: Kärrman

Nämen, där var jag ju på juldagen.. ;-)

2011-01-02 @ 21:12:36
Postat av: Julia

å där va den! klänningen som liknade min :D haha. tjusigt det va med spets där upptill med. köpt vart? jättefin på dej! hoppas du hade en grym kväll men det tkr jag det ser ut som ;) kram!

2011-01-02 @ 23:31:06
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men, det tänkte jag inte på, det har du alldeles rätt i! :b



Vad tror du om Michels på onsdag då? Möjligt eller omöjligt? =)

2011-01-03 @ 22:13:10
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0