Lördag den 22:a januari

Är hemma hos m&p, slappar och bara tar det lugnt. Skönt att få mat servera ibland också;) Plus att jag har fått inspiration på några nya maträtter som jag ska testa! Fotade av några recept som jag hittade i mammas tidningar. Så smidigt i stället för att skriva av, bara att lägga in dem på datorn sen.

Ikväll misstänker jag att vi kommer ha soff-kväll framför någon film, och jag ska äntligen få äta en efterlängtad semla! Men det brukar tyvärr alltid vara så, att även fast det är gott så är det inte lika gott som man föreställt sig. Men, lagom gott är väl kanske bäst. Ah, svammel. Bäst att sluta kanske.

Läste förresten ut en bra bok idag, mer info om den kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0