Don't ask about me until the day hell freezes over

Nu är jag på hemmaplan igen efter en vecka på varmare breddgrader. Har varit en bra resa med bra väder (lite väl blåsigt de första två dagarna kanske), sol varje dag, jätteklart, turkost vatten, krämbullar till frukost (haha, det ni! Men blev en hel del frukt också, så alltför onyttig har jag inte varit^^ ), snorkling och delfiner och massa slapptid. Tack för en bra resa girlfriend;D Nu ska jag njuta av den här helgen sen är det back to reality igen. Tur att vi går mot ljusare tider, även om jag gillar vintern också så känns det mer okej när det iaf börjar bli ljusare ute.

Spenderar kvällen i Åsbo eftersom mamma fyller år idag, det har firats med tårta o presenter.

Nu är det dags för lite nagelvård tror jag, sen så känner jag nog allt för att läsa ut min bok som jag håller på med. Bra är den, så mer info om den kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja vi får styra upp en kväll, kanske redan till veckan? :D

2011-01-15 @ 17:51:03
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0