"We're so busy watching out for what's just ahead of us that we don't take time to enjoy where we are"

Nej, ingen träning ikväll. Så tråkigt för ville verkligen vara med, men jag hann inte. Alldeles för tajt om tid, så dumt att Stark stängde i Ljusdal. Men nästa vecka gör vi ett nytt försök! Blir till att Wii:a lite ikväll istället, så det blir nog bra ändå.
Imorgon har jag en inplanerad planeringskväll tillsammans med Frida, hoppas verkligen att hon inte blir sjuk o däckad igen! Kanske, kanske ska träffa Annelen också. Vi är så kassa på att lyckas få ihop en kväll som vi kan träffas så det är inte sant! Nu hade ju ikväll helt plötsligt funkade men det visste jag ju inte förens alldeles nyss.

Boxen tog för övrigt slut igår så nu vet jag inte what to do. Åh, vill se mer!

Egypten 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0