Everything about you

Sitter och inväntar Frida och Mats - planeringskväll it is! Och kladdkaka..och chips..och kanske bullar..haha;D

Tittade ut genom fönstret i eftermiddags och tänkte "faan vad mycke bilar det åker här". Brukar inte alls vara mycket trafik så jag tänkte att det kanske hade varit en bilolycka så att dom hade styrt om trafiken eller nåt. Sen såg jag polis + ambulans, och när jag tittade lite längre ut så bolmade det rök som tusan från ett hus längre bort (ett stoort hus ivägen dock, så röken är det enda som syns). Brand alltså. Och jag tänkte för mig själv, alldeles nyss (om brandmännen) "stackarna som måste vara ute och jobba när det är såhär kallt". Mm, japp såäre. Kom på mig själv ganska snabbt dock, tror inte att det är så kallt att jobba vid ett brinnande hus. Man behöver inte vara blond för att vara smart^^

Dom här skorna står i min hall men jag har ingen aning om vart dom kommer ifrån, oh nej. Men eftersom dom är fina så låter jag dom stanna kvar.

Min reaväska från HM. Kostade inte många kronor och nu ligger den i..skrubben? och väntar på att få användas. Måste bli vårväder först bara, kommer passa som ett smäck till skinnjackan. Till vinterjackan funkar den inte alls tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0