The sounds of silence

Okej Linda, här kommer en uppdatering (om den är givande eller ej låter jag vara osagt:P).

Punkt nummer ett; tanken var att jag skulle städa undan lite här hemma innan jag åker till Åsbo idag, och så hamnade jag visst här. Jag som laddat upp med musik och allt för bästa städ-känsla..fast det är ju tre timmar tills jag ska hämta Frida vid tåget ser jag nu, då äre ju lugnt!

Helgen har sett ut såhär hittills;
Nachoskväll med F & P, film; Step up, blåsig promenad, Finess-fika, liite plugg, taxiverksamhet, film; Scott Pilgrim vs the World (fast bara halva ungefär, sen blev vi alldeles för trötta, måste kolla klart!), körslaget (där Jarse har blivit något bättre iaf), lite NY-prat.

Och idag då, vad händer? Jo;
Städa (ska snaart!), hämta Frida vid tåget, åka till Åsbo och tona håret, synka packlista men Frida inför stundande New York, träffa Annelen ikväll (hoppas det funkar bättre ikväll!:). Aa, lite så ser det ut. Sen skulle jag verkligen behöva fixa lite historia också. Och tvätta!


Kommentarer
Postat av: Carlsson

Bra där! :)

2011-04-10 @ 12:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0