You shake your ass around for everyone

Dancing tonight, roligt som alltid! Men det har nog aldrig varit så varmt i lokalen som det var ikväll, verkade inte som att ac:n funkade? När vi hade dansat klart var vi så blöta som vi någonsin har varit utan att ha tagit en dusch. Väldigt fräscha o mysiga;D

Jag åt havregrynsgröt efter träningen, och det var faktiskt gott? Är inte det jättekonstigt så säg. Provade på det för kanske två år sen, och då klarade jag inte ens av att äta det. Kanske beror på vad man har för märke på havren? Om det är så, så rekommenderar jag Änglamark. Haha, givande inlägg det här.

Återgå till att packa kanske, jag troor att det kommer gå. Kanske..;P

Den där jordgubbsmilkshaken var faktiskt..skitgod! Åh:/ Kreta nån?^^

Kommentarer
Postat av: Carlorooiunneene

Guuud såg skitgott ut ju! :D Haha, deal jäpp jäpp! Men får bli efter att vi blivit bruna av solen i turkiet ;D Miiiiiihh.. ^^

2010-10-01 @ 08:27:02
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Julia

ääälskar kreta :D och den där jordgubbsmilkshaken såg junte fel ut den heller! fina fotton som vanligt måste jag ju oxå säga :)

2010-10-05 @ 22:41:29
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0