On my doorstep

Tidsoptimist? Givetvis, vad annars? Biljetterna är iaf uthämtade (till tåget hem), tvätten är tvättad (ska snart gå ner och hämta upp det sista), lägenheten är städad, resväskan är rätt opackad. Helt och hållet om jag ska vara ärlig, alldeles tom. Men, det kommer! Ordnar nog med det imorgon så att jag vet vad jag stoppat ner och inte. Och förresten så har jag påbörjat en packlista iaf, så alldeles oförberedd är jag inte.

Imorgon kör vi! Afropower efter jobbet, oh så roligt det ska bli! Känner av passet från igår så det blir nog bra att skaka loss lite. Kom just på att jag får sovmorgon imorgon (06.30 typ), inte tokigt alls!

[Made me happy♥]

Gammalt hem

Nytt skohem

Och en Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0