Devil in me

Kan det vara möjligt över huvud taget? Början på ytterligare en förkylning, det är helt galet det här. Det skulle innebära att jag är inne på min tredje förkylning på ca 1,5 månad. Nog för att det var ett tag sedan jag var sjuk om man bortser från detta, men kom igen! Har kurerat mig med lite te ikväll, får väl se om det har någon effekt. Men sjuk eller inte, shit the same känns det som, nu kör vi! Kan tänka mig en anledning till förkylningen också, och skulle det stämma så är det helt enkelt värt det^^ Sådär, fem rader om en eventuell förkylning räcker väl sålänge tycker jag.

Var på pubkväll på jobbet idag efter avslutat arbetspass, trevligt. Såg nån som verkligen skulle ha behövt hjälp med frisyrtips..haha, var rätt svårt att hålla sig för skratt där ett tag.

Imorgon är det dags för Afropower igen, så synd att det bara är en gång i veckan. Men Freepowern som jag var på igår är också rolig, och effektiv. Snacka träningsvärk i rumpan, jo tack. Känns rätt bra när jag älgar (ja ni vet, långa kliv, typ två trappsteg i taget (och ja, det är långa steg med tanke på att jag inte har så långa ben) ) uppför trappor. Eller när jag reser mig från stolen;P

Boka tågbiljett kanske?

Pannkaks-kalas i måndags (med mig själv), uppskattat!

Dill

Kommentarer
Postat av: Caroline

TJO! Det är afropowerdance uppe på motionscentralen på slotte varje onsdag! Kom du med vettja ^^ Och jaa, man orkar med två dagar efter varann ;)

2010-09-23 @ 11:03:36
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Caroline

TJO! Det är afropowerdance uppe på motionscentralen på slotte varje onsdag! Kom du med vettja ^^ Och jaa, man orkar med två dagar efter varann ;)

2010-09-23 @ 11:04:52
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0