Den sista oktober 2010

Tack alla för en underbart bra helg! Det började redan i torsdags kväll med oväntat kvällsbesök, that made me happy:] I fredags kväll var vi ett gäng som åt mat på Condis i Järvsö. God mat och god efterrätt, och bra sällskap. Igår kväll var en partykväll. Vi hade skönsång för mina grannar till 2, 3 på natten. Men inga klagomål än så länge iaf, haha. Jag hade en riktigt rolig kväll i alla fall, tack alla ni som kom! Avslutade kvällen med ett slumberparty, varför har man inte sånna oftare? Är det nåt man växer ifrån kanske? Sov ju ofta över hos varandra när man var yngre, men nu för tiden är det glest med pyjamaspartyn för mer än två. Idag har varit en riktigt slapp söndag som har spenderats med fina människor, så jag känner mig nöjd.

Det finns massa fina kort från gårdagskvällen, ska försöka lägga upp dem inom någon dag iaf^^

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack själv! Fler såna fester, o då skippar nog även jag krogen! ^^ Okej om jag hämtar väskan nån annan dag? Blev sent även idag :3

2010-11-01 @ 20:09:38
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0