Innan mörkret faller

Hemkommen för ca en timme sen. Har hunnit få i mig lite mat, nästa fundering ligger på om disken 1. Kommer diska sig själv? 2. Om någon tänker komma hit och diska åt mig? eller 3. Om jag helt enkelt måste göra det själv. Just nu så väger det över mot 3:an är jag rädd.

[Kom av mig lite i bloggandet pga telefonsamtal. Men när det är en fin människa som ringer, så gör inte det någonting alls♥]

Har varit på Bollnäs-fika idag, vågade mig till storstan alldeles själv^^ Det bjöds på god äppelkaka, en promenad runt en sjö, fotovisning och en spännande cykelfärd till stationen. Sammanfattningsvis en trevlig dag:)


Kommentarer
Postat av: Julia

ja inte så mkt att göra åt saken :p solarium finns ju men det försöker jag undvika så gott jag kan ;)



haha jobbigt med disk som väntar på en när man kmr hem sådär x) men fin är du!

2010-10-19 @ 14:07:11
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0