You are

Har just kollat på de två första avsnitten av The Vampire Diaries - varför har jag missat det förut för? Riktigt bra verkar det vara i alla fall.

Nu är lägenheten adventspyntad. Gardiner och belysning är på plats, plus lite annat småpynt. Tomtarna har inte fått komma fram än, men det dröjer nog inte alltför länge om jag känner mig själv rätt.
Jobbdag imorgon och sen så är det helg! Får se vad helgen har att bjuda på mer än pepparkaks-bak i Åsbo och glögg-mys med brudarna.

Nedan; några foton från fikastunden i Hudik idag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har hela första säsongen liggandes på datorn med 'The Vampire Diaries' som jag tänkt sätta mig och kolla igenom. Man kanske borde börja låter det som :)

2010-11-26 @ 11:21:22
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0