Something for the rest of us

Nu faller det flingor även över lilla Ljusdal! Inga stora, fina julflingor, men julkänslan den smyger sig på ändå. Fast min julstämningsfas började redan i torsdags när jag var på höstmarknad med Frida och Carro, haha. Men jag missade ju lite av förra julen kan man säga, eftersom jag var sjuk då. Vattkoppor. Och JA, JAG VET. Det är en barnsjukdom. Men nu har jag haft det iaf. Men som sagt, känns ändå som att man missade en del av julen eftersom jag inte var lika pigg som vanligt, maten smakade inte lika bra som den brukar göra, julstassen var inget att skryta över direkt. Julen var mysig ändå eftersom den spenderades med familjen, men i år vill jag vara frisk!

Det börjar nog allt bli läge att leta fram vinterjackan. Jag tror att den fortfarande ligger i en kasse i Åsbo, och jag misstänker att det är där som mina halsdukar håller hus också. Men skinnjacka funkar såklart det också (iaf om man har två koftor under).

Så, väskan är packad. Vart åker vi?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0