Lemon and cherry

Snart så blir det sushi a la Perssonx2 + Jonsson. Det kan ju inte bli annat än bra! Hoppas jag, har bombat stackars lillstrumpa med massa sms. Och efterrätt blir det såklart också, stekt banan med glass, iih gott!:D Och Idol är det ikväll också, tyvärr inget rocktema den här gången heller. Kärlek skulle det visst handla om ikväll. Rock då?! Best ever liksom. Sen ska vi väl hinna med en film också? Det tycker jag absolut. Fanns visst några nya på lager så det säger vi inte nej till.

Jobbade halvdag idag, inte dumt alls. Tanken var att jag skulle jobba heldag, men när Helen frågade om jag ville gå hem tidigare, så nappade jag på det. Vore ju dum annars ju. Har hunnit med att läsa bra bok (inte den nedan, den läste jag ut på Kreta), handlat sushi-grejer, halvlunchat lite. Och nu ligger jag på sängen med datorn på magen o slappar lite. Skönt med helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0