For the first time

Den här veckan är en perfekt jobb-vecka. Ledig i måndags, jobbat tidsag och onsdag, ledig imorgon och jobba på fredag. Men sen blir det hårdkörning veckorna fram till jul. Förutom den 15:e för då ska jag också vara ledig..och kanske sen i januari också, om jag får. Iih:3

Kvällen har spenderats hemma i lägenheten tillsammans med katterna. Vi har städat (putsat fönster bland annat, så imorgon åker julgardinerna upp!) och tvättat. Ska snart krypa ner (så gott det går iaf, inget ryggläge här inte:/ ) i sängen och läsa och ladda inför imorgon. Julklapps-shopping står på schemat nämligen! Blir en tur till Hudik tillsammans med familjen, förhoppningen är att det ska gå bättre än vad det gjorde när jag och Frida var till Gävle, det blev ju inte så många julklappar handlade då direkt. Och måstemåsten inför imorgon är Apoteket (mer salva till folket tack!) och så skulle jag behöva åka på Dollar. Glömmer hela tiden bort vad det är jag ska ha därifrån, men efter lite betänketid så kommer jag på det igen. Knas.

Nej, läsdags nu, boken kallar.

Riktigt god macka om jag får säga det själv. Paprikaost (mjukost), tomat, avocado, kalkon o lite vanlig ost på det. Gott och vääldigt nyttigt;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0