Danger days

Motivationen till att gå till jobbet i morse var ungefär lika med noll, speciellt med tanke på att termometern visade -20. Men, jag tog mig igenom dagen, och nu är måndagen snart till ända. Tisdag imorgon och veckans värsta jobbdag, tråk!
Tvättdag idag, och var på Prix tidigare och inhandlade mat till monstren och saffran så att jag kan baka. Kanske blir senare i veckan för nu ikväll så orkar jag inte. Tv klockan 22 också, Pensionärsjävlar. Missade det förra veckan (vet inte ens om jag var hemma förresten, kom till Åsbo vid 21-tiden eftersom bilen jäklades. Men nu är den på fötter igen!) så tänkte passa på att kolla ikväll. Om jag lyckas komma ihåg det, en timme kvar och mitt minne är fan inte bra alltså:/

Nu, projekt!

Pappa har ordnat en ny kattleksak till katterna, haha. Känsliga läsare varnas förresten. Fast det kanske är sån text man ska ha i början av inläggen?;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0