All the right moves

Om jag är sjuk på måndag, då vet jag inte vad jag gör. Fäller en tår eller en triljon ("en triljooon!", haha:P ) tror jag. Apoteket imorgon iaf, under tiden så laddar jag med honungsvatten, apelsiner, bara honung, c-vitamin, annan frukt o grönsaker. Allt som kan tänkas vara bra. Kanske borde ta en whiskey också och spä på whiskey-rösten lite. Men som det känns så är rösten bättre än vad den varit idag under dagen i alla fall. Och planen för kvällen är att inta soffan och kolla på en film, inte alltför ansträngande. Hoppade träningen ikväll och det är jag allt lite bitter över:/

Nu, dags för ett telefonsamtal kanske?:3

Bilder från Gävle-trippen i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0