Åt samma håll

Ledig dag idag, men jag är uppe rätt tidigt ändå som ni kan se (har varit uppe en timme). Och jag har redan fått i mig frukost (vilket var anledningen till att jag gick upp, superhungrig!).

Jag blir för övrigt alldeles störd i huvudet av att läsa Snabba cash. Jag måste först bara förtydliga att jag inte är rasist och att jag inte har något emot människor som kommer från andra länder o kulturer. Men typ varje gång igår som jag pratade med en kille/man i telefon som hade brytning, då - knark? Langare? Det kan ju faktiskt vara så..Sen så är det ju en svensk kille som dealar med knark i boken också, men det tycks min hjärna inte ha registrerat. Men igår kväll när vi var på Stadt och dansade loss till Engmans Kapell så var det rätt trångt på dansgolvet - Jääkla brats! Dom var ju knappast det bara för att dom hade skjorta på sig och rörde sig i klunga;) Haha, knäpp man kan vara. Men jag skyller på att jag lever mig in i boken.

Det var ganska roligt ute igår iaf, även fast vi var på Stadt. Men enda gången man kan gå dit är ju när Engmans spelar. Vi dansade nästan hela tiden, och det var som sagt riktigt trångt ibland. Men jag och iaf Linda (Annelen är för snäll) trängdes ganska bra tillbaka, var alldeles trött i armarna efter att ha tagit spjärn emot en stolpe ganska länge. Men nästa gång vi går ut kommer vi bjuda på en riktig fuldans kan jag lova! Hemmasnickarna är på G, och det kommer bli otroligt vackert:D

Förresten så sparkar vi igång sommaren nu, Pär i Engmans sa nämligen att det var sommar och det lyssnar vi på!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja visst är hon bara helt jättesöt det lilla livet.

hoppas du har en skön dag!

2010-05-13 @ 13:00:08
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0