The box

Think outside the box kan jag verkligen lova att jag har gjort nu. Haha, galet!;D

Är i Åsbo idag, är som sagt (skrivet) här och firar mamma på mors dag. Lite fika har vi hunnit med, och om ett litet tag väntar mat. Efter det, kanske ett besök hos mormor.

Tänkte göra av med lite pengar (som Frida är skyldig mig, och då resonerar jag som så att eftersom det är pengar som jag egentligen inte har saknat, kan jag lika gärna köpa nånting för dem som jag vill ha) men jag vet inte vilken färg jag ska välja. Svart eller inte? Verkligen ett I-landsproblem, men ändock ett problem.

Har fotat med kompaktkameran idag men jag tror att det blev mest bara skit, dåligt batteri i systemkameran tyvärr så den lämnades hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0