Söndag den 23:e maj - en dag för kakbak

Regnväder idag vilket passa perfekt eftersom jag ska baka. Ska snart sätta igång hade jag tänkt.

Igår spenderade jag dagen i Åsbo. Satt i gräset och drack saft och lyssnade på musik och fågelkvitter, somrigt! En fjäril satte sig på min tå och kliade sig sedan på magen. Haha, nåt sånt har jag aldrig sett förut! Kvällen spenderades hemma hos Linda tillsammans med Annelen (ja, och så Linda själv såklart). Vi drack saft, åt ostkrokar och tittade på 27 Dresses. Hade inte sett den förut men det var en alldeles lagom lördagsfilm. Ingen tankeverksamhet krävdes, det var bara att titta.

Köpte ny glass för några dagar sedan, men den var ganska tråkig faktiskt. God, men tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0