Kryssningen i bilder - part one

Vi börjar med ett gäng bilder, så tar vi några fler sen!

I väntan på bussen i Söderhamn, blev nämligen minibuss dit och sedan vanlig buss därifrån till Stockholm

Mat-stopp vid Gävle bro. Minerna beskriver faktiskt maten rätt bra, wookad kyckling rekommenderas inte!

Men Linda sa att hennes mat var god, lax med pärer. Men hon kanske bara sa så för att göra oss avundsjuka?;)

Inspektion av min o Lindas hytt. De som bott där innan hade rökt inne på toaletten, usch! Gillas inte.

Vi roade oss med taxfree-katalogen innan det var dags för middag

Annelen hittade DKNY-parfym (rosa) som hon shoppade på söndagen

Sån här utsikt skulle man ha varje dag som man äter middag tycker jag:)

Kommentarer
Postat av: Julia

ja om du gilla boken är nog risken stor att du gillar filmen med xp iof blir man ofta besviken på filmen när man redan läst boken för att den inte riktigt håller förväntningarna.. men jag tror ändå den är värd att se (:



åh så vackårt! :) jag vill oxå åka på kryssning, de är funsies.

2010-05-05 @ 00:46:05
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0