Just dance

Snacka om fullproppat tisdagskväll! Just nu är jag mitt uppe i hockeymatchen mellan Sverige och Frankrike (hockey-VM ni vet), innan det så lagades det mat + att jag tog en sväng till Prix. Kom hem från Prix strax innan åtta och då började jag snickra ihop en skiva tills imorgon (den är för övrigt klar, gick på ca 30 min att fixa den, i vanliga fall brukar det kunna ta nån timme..så frågan är ju om det bara blev crap?). Och nu är det hockey för hela slanten. Ska göra mig en kopp te för jag hittade minsann en ny smak, blåbär o vanilj kan ju inte bli fel! Och så köpte jag en ny fil också, med vaniljsmak. Har aldrig smakat den förut så det ska bli spännande.

Vet ni vad det jävliga är? Jag har ett paket från HM som ligger på Prix och väntar på mig, men nu har jag glömt bort det i flera dagar:/ Hinner nog inte hämta det imorgon heller..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Var teet gott? :) Har också sett det men jag har köpstopp på te :b

2010-05-12 @ 14:09:45
URL: http://awesomec.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0