Höna pöna i det gröna?

Jag har just kommit hem från en skön kvällspromenad, har varit ute i nästan en timme. Promenerade mestadels runt i villaområdet här ovanför, tycker det kan vara mysigt att gå där ibland och kolla in i folks trädgårdar;D De undrade nog vad det var för en prick som sullade omkring där längs trottoarerna. Mitt lokalsinne är inte det bästa så det hände att jag gick in på samma gata både två och tre gånger. Jag gick förbi ett hus vars trädgård var pyntat till tusen men på ett fint sätt, det måste jag visa för någon nån dag. Frida kanske?

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på ett avsnitt av, ja precis, 21 jump street. Ska haffa en av mammas goda bullar också som jag har i frysen, och kanske en skorpa till det:)

Trevlig kväll alla!

Den första bilden är tagen 2010-05-14 och den andra 2010-05-17. Det har blivit jäkligt grönt på bara några dagar, inte konstigt att man inte hänger med! (Den nedersta bilder är tagen genom fönstret på tåget, så det är mig ni ser där till höger:P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0