En vänlig grönskas rika dräkt

Ska börja med att klaga lite. Har varit superkvavt och varmt på jobbet idag, den kvava luften var värst. Och för att ventilationen ska fungera så måste alla fönster vara stängda. Men vi trotsade förbudet och öppnade ett fönster på eftermiddagen, den där så kallade ventilationen verkar ha tagit en tidig semester i år. Men nog om det, älskar att det är varmt utomhus i alla fall!

Ikväll har vi dansat och det var riktigt roligt! Lite förvirrad ibland (haha, Frida också!), men det är bra att vara det tror jag. Ibland i alla fall. Bara två gånger kvar nu och det känns minst sagt tråkigt. Blir till att dansa i det gröna sen då:)
Åt en god efter-dansen-macka; toast med skinka, halloumi (♥) och tomat. Inte tokigt alls!

Oh, tittade förresten på ett avsnitt av 21 jump street igår kväll, gillar den serien mer och mer. Första avsnittet kändes väldigt..ja, 80-tal, men nu så har jag kommit in i det!:) Och snart kan jag inte hålla mig längre, måste klicka hem One Tree Hill säsong 6, have to have it!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du som tittar på så mycket serier, varför laddar du inte hem? (:

2010-05-20 @ 23:12:41
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0