Dom sista drömmarna

Igår kväll hade vi kalas för hela slanten, ingen blogg med andra ord. Men nu är frågan; vem kommer och fikar? Tårta kvar, liksom kakor och chokladbollar. Sugen någon?;)

Nu har jag läst ut Snabba Cash, tog längre tid än vad jag trodde faktiskt. Men har varit så trött på kvällarna så jag har inte orkat läsa så många rader. Den var bra iaf, hade dock lite svårt att hålla isär alla karaktärer. Nu funderar jag på vad jag ska läsa härnest, det lutar åt Tyskungen, så den får det nog bli.

En ny bok har fått flytta in i bokhyllan också, mer info om det kommer senare.

Nu, en blid på en trött liten katt som jag hittade nerbäddad (av sig själv) i sängen för nån dag sedan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0