Eden Lake

Filmkväll igår med Annelen. Vi tittade på Eden Lake, som faktiskt har fått 7.0 i betyg på imdb.com. Men jag vet inte vad jag ska säga. Sjuk film, milt sagt. Tror den går under kategorin skräck, men jag blev aldrig rädd av filmen. Satt mest på spänn eftersom det faktiskt var spännande när de blev jagade i skogen, men fick också äckelkänslor eftersom den var såpass..sjuk. Hur är människor funtade egentligen? Jag veet, det är bara en film, men det finns ju sådär vrickade människor i verkliga livet också.

Den handlar om paret Jenny och Steve som åker till Eden Lake för att campa över en helg. Väl där kommer de på fel fot med ett ungdomsgäng och hetsjakten är sedan i full gång.

Bild lånad härifrån

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Hihi, liiiite fel länkning sis ;) emdb.com är "EDEKA mediendatenbank", haha. Tror du menade imdb.com, internet movie database :D

2010-03-17 @ 13:11:56
Postat av: Johanna

Haha ojdå:P Skyller på att klockan var sent..hrm:D Men nu ska det vara rättat!:)

2010-03-18 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0