Well, allright

Ska vi göra ett försök? Ja, det gör vi! Ja, med bloggen alltså. Åsbo ikväll, vet inte riktigt alls vad jag ska hitta på. En cykeltur skulle vara najs, men jag vet inte om det finns nå luft i däcken? Undersöka sen kanske!

Har iaf betalat resan nu, woho! Kommer bli trevligt det, lite lång hemresa bara. Men, säkert värt.

Träffade Linda o Annelen igår. Annelen bjöd på fika, bullar o jordgubbar minsann. Inte alls tokigt det där. Och finväder bjuds det på också, men såg precis att det ser ut att bli regn imorgon? Hur ska det gå om vi ska grilla? Men det är väl pôjkgöra att fixa grillningen, så jag tycker att vi borde kunna sitta o ta det slappt!;) Perfekt! Får se vad morgondagen bjuder på, ska ju bli bra väder på dagen i alla fall, årets första dopp månne?

Kommer kanske upp någon trevlig bild här sen, om jag orkar. Har ju ett fint linne att visa iaf, så jag kanske får så lov att göra en kraftansträngning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0