Ett urtidsdjur

Igår var jag och ett gäng coola bönor på bio, Eclipse. Den gillar vi! Och ljudeffekterna till höger om mig var faktistkt mycket underhållande;D Blev snabba ryck när vi bokade biljetter så hann inte underrätta min tjejliga. Men hörrni, säg till om ni vill gå, jag kan lätt se den igen. Oh ja.

Nog om det. Har massa saker att göra nu och framöver, men det känns inte riktigt som att jag vet vart jag ska börja. Donar lite här, o sen donar lite där. Och oj, det där var visst inte klart. Men jag har gjort några listor iaf, och listor = we like! Right L & L?:)

Bilderna nedan fotade jag förra fredagen. Om jag inte kommer ihåg fel.




Notera att Frida har ett vinglas med sig i bilen;)


Kommentarer
Postat av: jonsson

absolut hur skulle vi klara oss utan våra listor =0)

aha så du har tjuv tittat utan oss du din rackare =0) men du blir äl förlåten för det då =0) men ska nog tvinga dig till att se filmen igen sen när den kommer ut på dvd.

2010-07-09 @ 21:51:52
Postat av: Johanna

Jonsson, du kommer långt ifrån behöva tvinga mig till att se filmen igen;D

2010-07-11 @ 00:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0