Trjoanska hästar

Kristian var borta i ett dygn och det var allt som behövdes. På den tiden lyckades jag fixa virus på bärbara datorn - utan att veta om det. Bra jobbat av mig! Tur att det var K som startade datorn o såg viruset, jag är inge bra på sånt där.

Kvällen har och spenderas fortfarande i soffan. Har tittat på På spåret och Skavlan, rätt bra fredagsunderhållning faktiskt. Nu är det Zorro som visas lite halvt i bakgrunden, kanske blir ett csi snart istället.

Imorgon blir det följande;
* Åka till Järvsö och hämta två paket:D
* Handla middag + snacks inför kvällen
* Systemet med Frida
* Middag med K och sis
* Fix o don inför kvällen
* Partey at Lindas place!

Skulle vilja hinna med en sväng på Kardemumma också, plus att jag skulle behöva nya långkalsonger..Mina som jag har har liksom tappat den lilla passform som de haft tidigare^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0