Trevlig lördagskväll

Hade verkligen en rolig kväll igår, det var kul att träffa tjejerna igen! Var ett tag sen sist, bland annat eftersom jag har varit typ isolerad de senaste två veckorna. Men nu är jag back on track igen! Vi åt mat från nya kinarestaurangen. Jonsson ringde till dem tre gånger utan att någon svarade, sen ringde de upp haha. De förstod kanske att vi var väldigt angelägna om att få mat:) Maten var helt ok, men jag tycker det är bättre i gamla stan. Men nu har vi testar iaf.

Idag är en sån där dag då jag tycker att jag borde göra vissa saker;
° Dammsuga
° Städa i handuks/gardin/lakan-garderoben
° Städa badrummet

Garderoben får nog vänta, men dammsugning blir det absolut eftersom jag köpte påsar igår. Och ikväll blir det film, har inte bestämt vilken än bara...men K sa att jag skulle fixa så jag får väl försöka göra det då:)

Jag innan jag begav mig till Linda

Vår värdinna för kvällen, Linda

Annelen, liite frusen

The girls, Linda Linda o Annelen:)

Kommentarer
Postat av: Carolina

jättefin blogg! :)

2010-01-03 @ 14:26:20
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Madde

Var temat för kvällen grått? :D

2010-01-04 @ 11:43:52
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0