Gårdagen - spelkväll

Några pics från igår kanske är på sin plats? Händer ju nästan aldrig att jag lägger upp bilderna dagen efter en "fest" men nu känner jag att det nog är en bra idé ändå. Blev inte så många bilder, men visar de som finns iaf;

Vi spelade som sagt Med vilda gester, här försäker Erik demonstrera nånting för Kristian

Haha, det var inte så lätt alla gånger att förstå vad man skulle gissa på:D

Annelen, Tony och jag bildade team, och vann såklart;)

Tänkarhatten på!

Vi gjorde iaf ett bra jobb allihopa, både med gissningar o charaderna

Sen var det dags för Mariokart

Koncentration krävdes för att inte köra av banan

Jag hade min randiga tröja

Innan sängdags

Just det, Annelen. Vi måste nog kolla på Småstadsliv.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Spelar ni mariocart utan ratt? :b

2010-01-19 @ 15:25:27
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0