In the middle of the week

Två dagar kvar till helg, härligt! Men egentligen så är nog dom två dagarna (tre med ikväll) inte så tokiga de heller.

* Ikväll blir det CSI i soffan med Kristian. Vi är snart klara med säsong två, dags att låna en till av mamma med andra ord. Lurade mig själv på jobbet idag också när jag läste tidningen. Det stod att det skulle vara Morden i Midsomer, men det var visst inga nya avsnitt. 3:an visar tydligen repriser, elakt att luras sådär!
* Imorgon efter jobbdagen så ska jag nog följa med Frida vid halv 7-tiden i svänga mina lurviga, right? Glömde fråga henne om det igår,måste nog skicka iväg ett sms sen.

Oj, nu har jag visst glömt bort att jag började blogga...har nog varit en paus på ca 30 min, så jag har bland annat hunnit betsälla ett par skor;) Men dags att avsluta nu då kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0