Tryout

Men ojoj, det blev ju riktigt spännande där på slutet! I första perioden var ju Vitryssland inte alls med, "Oj, där var visst pucken, men nej, ta den ni Sverige" typ. Har hunnit med att lacka naglarna, pratat med mamma o provat nya strumpbyxor också. Strumpbyxorna köpte jag för nån vecka sen men kom på att jag fortfarande inte provat dem. Bra där.

Har kommit på att jag vill hinna med Parfymshopen imorgon innan det bär av till Åsbo, skulle vilja ha ett turkost/grönt nagellack. Ska nog allt försöka hinna med att gå o kolla efter det.

Nu blir det lite surf, sen efter det ska jag sätta mig i soffan igen och titta på första avsnittet av 21 Jump Street. För övrigt så är det en av filmerna/serierna som jag beställde från Ginza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0