Läget är under kontroll

Det gick bra med tvättmaskinen, den var klar när jag kom ner. Hoppas att inte nästa maskin tar lika lång tid bara, för då har jag problem.
Imorgon blir det dans Stark efter jobbet, ska bli roligt! Får se om jag hänger med bättre den här gången, men jag tycker att jag var rätt duktig första gången också faktiskt:)

Oh, just det. Brandlarmet gick idag på jobbet. Alla kollar runt omkring sig och tänker "är det övning eller är det på riktigt?" Men eftersom alla var ungefär lika förvirrade så traskade vi ut. Och tydligen så var det någon som bränt smör (?) i köket, så larmet gick på riktigt. Det började dock inte brinna.

Nu är det snart helg igen. Hade tänkt satsa på en filmkväll på fredag eftersom Kristian är borta då. Skulle ju passa perfekt om jag får mina filmer, annars så kanske det blir en med Travolta istället som jag smyglånat av Frida^^
Nu ska jag väcka K, ett avsnitt av CSI eller Lost är på sin plats tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Madde

ja det kommer nog inte bli så mycket annat på helgerna än att slita i lägenheten några månader framöver :P Men kul när man ser resultat :)

Japp Hammarsvall i Delsbo...sista stället på jorden man trodde man skulle hamna på haha.

Hoppas du får filmerna till helgen!

2010-02-10 @ 21:16:11
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

MEN! Vad är det för film? Grease? eller.. pulp fiction? eller.. saturday night fever? hmm..



Just det, Carro är i sthlm nu så du och jag are flying solo ikväll, bara så du vet :)

(fin svengelska, huh? ;))



Bränt smör? Öh? Hah, hur gör man det? Var det någon som bakade?



och yes, jag tar med filmerna imorgon om dom kommit :)



Pussochkram

2010-02-11 @ 08:19:40
Postat av: Lillstrump

Hm, jag skrev en kommentar hit med den verkade inte komma med? DUMT!

2010-02-11 @ 08:21:50
Postat av: Lillstumpa

Jo NU kom den dit! :D

2010-02-11 @ 08:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0