Denna drinken den har vandrat...

En dag avklarad - tre kvar sen är det fredag igen! Gick rätt bra på jobbet idag men det är måndag så det var lite måndagssegt. Nu känner jag mig rätt trött men ska ta en dusch snart så kanske jag piggnar på mig lite. Efter det blir det ett eller kanske två avsnitt av CSI. Skulle ha inhandlat två nya boxar - One Tree Hill och Gossip Girl, mej vill ha. Men just de ja, det är ju nån som fyller år snart;)

Imorgon är det biodags med Annelen!

Fridas monsterdrink; mörk rom och ananasjuice - rekommenderas inte!

Vi gav den ett försök allihopa...

Men nej, den smakade som en riktig dundergrogg a la fjortis.

Men Annelen däremot, hon tyckte att den var god. Vet inte vad det säger om henne dock:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0