Bambi gör entré

Nu har jag varit på mitt första danspass - ever! AfropowerStark, roligt var det och fler gånger blir det. Det såg säkert inte alltför vackert ut, men svettigt blev det och som sagt - det var roligt:) Och nu är man ju absolut värd lite fika ikväll;)

Imorgon är det redan fredag, den  här veckan har verkligen gått supersnabbt tycker jag. Får se vad helgen har att bjuda på, blir eventuellt utgång med Annelen på lördag, Ständut Blakk spelar på Jvgs så man kanske borde bege sig dit egentligen. Har väl antagligen ingenting bättre för mig.


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha, jag åt minnsann en bit kladdkaka när jag kom hem ;D Fast, jag var duktig och drack vatten i alla fall ^^

2010-02-05 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0