Snart så flyger du bland stjärnor

Jag behövde inte fylla i min tatuering någonting, för precis som jag misstänkte så satt färgen riktigt bra. Jag är supernöjd i alla fall, eventuellt att jag ska fylla i slingorna lite mer sen. Tack Emma, superbäst!:) Och en bild på skapelsen kommer kanske senare.
Blev en liten shoppingdag med mami idag istället, trevligt har det varit! Hittade en julklapp, kanske att jag kommer vara klar innan jul ändå? Var ju och vaccinerade mig imorse också. Kändes inge bra alltså, in med massa skit i kroppen gillas inte. Har dukoral i kylen också som jag ska ta imorgon, och om hon inte hade berättat vad det var för nåt, så hade det nog ändå känts okej att stoppa i sig det. Mot turistmage liksom, att det är ett vaccin mot kolera hade jag liksom förträngt. "Här har du koksaltlösning (eller vad det nu än var, inget som klingar bra i öronen iaf) och här har du vaccinet". Isch, gillar inte det ordet alltså:/ Har ju nästan ångest över den här jäkla sprutan, även fast det redan är gjort o no return liksom. Men ändå, gillar inte sprutor har jag kommit på, och som sagt inte vaccin heller. Mycket värre än att tatuera sig! Det gick ju som en dans och kändes bra både före, under tiden o efter. Tur det kanske;)

Och nu då? Ska nog slå in en klapp eller två tror jag.

Vinterbilderna fotade jag imorse påväg till Åsbo. Undrar om det är lika illa att fota samtidigt som man kör, som att sms:a samtidigt som man kör bil?

Kommentarer
Postat av: jonsson

haha men jag sa ju att det var vaccin mot kolera =0) men brukar hjälpa bra mot magbakterier med. så tycker du sak ta det i alla fall =0)

2010-12-16 @ 08:34:28
Postat av: Johanna

Jo men det visste jag att det var, men jag hade tänkt bort det. Sen när hon sa det, in my face liksom, så blev det så verkligt. Men körde just botten upp med första dosen.

2010-12-16 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0