The way you move

Har kört sista passet av freepowern för i år nu ikväll. Eller hur var det nu, var det sista passet? Och kan det vara så att det blir mer afro än det passet på torsdag? Jag som var iväg och tränade ikväll vet svaret, men dom som hoppade ikväll (FRIDA OCH CAROLINE till exempel), dom vet inte. Hah!;P Var roligt ikväll i alla fall, trött blev jag också. Svar ja.

Imorgon är jag ledig! Börjar morgonen med en spruta (jag gör det endast för att kunna äta glass, okej?!) och fortsätter sedan med några nålstick till så att tatueringen blir klar. Äntligen!:)

Det låg en liten socka i min soffa i lördags.. :]

Kommentarer
Postat av: Julia

ja hos mej får det inte äns plats nån gran tyvärr x) men äh, bara det finns gran där man väl firar jul så äre lungt tkr jag.



owie då får du slänga upp en bild på din färdiga tattuering imorrn då! :D har gått och snackat tattueringar hela dagen faktiskt. ska se till att boka tid för min snart, nu har jag faktiskt bestämt mej, haha xp kram!

2010-12-14 @ 23:29:43
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0