In the daylight you can see the world around

Det kan vara så att lussebullarna som blev klara för en liten stund sedan, blev finare än vad jag trodde att dom skulle bli, och större också för den delen. Och dom smakar gott. Men nu till ett litet dilemma; vad ska jag göra med alla bullarna? Har inte kollat i frysen men rent spontant så känns det ganska..trångt där. Och det finns nog fler som håller med mig om den saken. Men till och med jag inser att min mage inte klarar av alla dessa bullar, så ett frosseri nu ikväll är ingen bra idé. Att ha dom i en påse på bänken är inget alternativ, då blir dom gamla, torra o tråkiga på en gång. Frysen får det bli, finns säkert nåt jag kan kasta ut om det skulle krisa ihop sig^^

Och så öppnar vi första luckan idag. Jag har förresten två chokladkalendrar, en som jag fått av jobbet och sen den ovan som jag fått av bästaste syster

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mycket fina bullar! ^^ Undrar just när jag och Henke ska våga oss på lite lussebak ;3 :D

2010-12-02 @ 15:41:36
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0