Dancing on my own

Lyckad dag i Hudik idag, kom hem med en del grejer. Dock inget soffbord (öööverpris så att det skrek om det, Ikea får det bli. Sällskap någon?), och inget diskställ heller. Det är nog inte meningen att jag ska diska. Papptallrikar får det bli, för det har jag inga heller (i porslin då). Så bruds, om vi ska äta kinamat hos mig på torsdag så blir det antingen 1. Äta ute, eller 2. Papptallrikar:D Men det blir nog fint vilket som.

Haha, jag som absolut inte skulle gå, har nu bestämt mig för att gå på The Baseballs imorgon på Stene. Reducerat pris o umgås med vännerna - varför inte? Och Jonsson, även om det regnar så blir vi ju bara blöta, right? Det kan nog bli trevligt, och nära är det också. Ska ringa till banken eller besöka dom imorgon också o tjata hål i huvudet på dem så att vi får tillbaka våra pengar för Brolle-konserten på torsdag. Är ju absolut inte deras fel men någon måste man ju tjata på. Give it back biaatch.

Frida övar på sin pass-pose:P


That's me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0