Who did you think I was

Åh, idag är det verkligen superfint väder ute. Det blir frukost på altanen, helt klart!

Frida och jag spenderade kvällen vid tvn igår kväll. Först så tittade vi på två avsnitt av Ewokerna ("Jag måste hitta en fjeeeder" ) och sen så tittade vi på Wall·e. Vi hade en lite frågeställning innan vi satte igång filmen, för vi visste inte riktigt om vi ville se den med svenskt eller engelskt tal. Det blev svenska tillslut eftersom vi oftast brukar kolla med svenskt tal när det är tecknat/animerat. Haha, vi hade ju verkligen inte behövt fundera, det dom sa var typ Wall·e, Eevaa, planta och ja, ett ord till..som jag visst har glömt bort;) Men den var söt.

Nu ska jag släppa ut katterna på altanen, sen blir det frukost!



Vi köpte glasstrutar på Ica och åt sedan glass vid halv åtta-tiden igår kväll


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Instruktioner!



;D

2010-04-12 @ 14:57:56
Postat av: Johanna

Haha, I know! Instruktioner?:D

2010-04-12 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0