Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen

Det blev en lugn hemmakväll igår, tittade på Så ska det låta och Hans och hennes. Den är ju faktiskt rätt rolig; "Jag kan inte prata längre nu, jag får cancer i huvet" haha:D

Har inte så många planer inför dagen, gå ut en sväng på köpingen och kolla vad som är öppet, och ikväll blir det massa tjejsnack hos Annelen. Ska bli riktigt roligt att träffa alla!
Hade hoppats på massa sol idag men nu verkar molnen ha intagit himlen igen. När blir det vår?

Kommer upp bilder på klänningarna lite senare, tänkte lägga upp dem igår men bilderna blev crap.

Tryck på f5 om ni inte ser den nya designen.

Bilder från 28:e nov-09 när Engmans Kapell spelade på Stadt;


Till Jonsson;) (Om jag har fattat det hela rätt?)

Haha, jag bara måste ta med den här bilden och den nedanför, ni har ju så roliga miner allihopa (till o med de i bakgrunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0