Shopping i Gävle

Kom hem från Gävle för ungefär en timme sen, det känns att man har shoppat hela dagen kan jag meddela. Fick inte med mig så mycket hem, men det som fick följa med är bra grejer!

Planerna inför kvällen är lite osäkra. Vi var inne på utgång, men partyhumöret försvann på tåget då vi satt och jäspade ikapp istället. Så just nu lutar det åt en vända till Prix, och efter det film. Funderar på att kolla på The Ninth Gate. Köpte den förut men har fortfarande inte kollat på den. Kanske orkar göra det ikväll? Tror den är två-tre timmar lång, så det vette tusan hur det blir.

Imorgon skulle jag vilja åka till Åsbo om det är fint väder, ska nog allt ringa till mamma sen och höra vad de ska göra för nånting.

Har fått i mig lite middag också, couscous, stekta cornbitar+ broccoli o lite soya över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0