För den som letar

En liten uppdatering är på sin plats men jag har nog dock inte så mycket att berätta. Jo, en sak kan jag berätta, som är jättekonstig (men dock inte så intressant;) ). Igår kväll när jag satt framför datorn + i soffan så fick jag sitta invirad i en filt eftersom jag frös. Sen när vi gått och lagt oss, höll vi på att krevera båda två eftersom det var så varmt? Dörren till sovrummet står ju alltid öppen, inte kan det väl vara så stor temperatursskillnad? Får väl se om det blir likadant ikväll, men det hoppas jag verkligen inte. Sover så j*kla dåligt när det är för varmt.

Väska från Gina, 99kr reapris

Mat från Nian i Gävle. Men mina vårrullar liknar mest pannkaka tycker jag?!

Kommentarer
Postat av: tina tran

mums! VÅRRULLAR <3 och väksna var snyyygg :D

2010-04-20 @ 21:14:57
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0