Breaking and entering

Kan redan nu säga att det finns risk för felstavningar i det här inlägget. Har haft svårt med finger-motiriken hela dagen och jag tror minsann att jag tänker skylla allt på Karla. Hon började dagen med att skriva som en kratta när vi gick igenom några ärenden i morse, och jag fortsatte sedan resten av dagen. Och det håller i sig märker jag. Vet inte hur många gånger jag skrivit fel i det här lilla stycket, redan!

Ikväll blir det nog allt en lugn kväll framför tvn. Känner mig lite trött efter veckan som varit (sen är det nog vädret som spelar in också, men det är väl bara att vänja sig antar jag) och det känns ganska lockande att krypa ner under en filt med en laddad godispåse och kolla på en film. Men det blir vidd 21-tiden för just nu så kollar K på fotboll.

Följande film blir det ikväll (visas på 5:an kl 21) ;
Breaking and entering
Historien skildrar brott, både känslomässiga och kriminella, vilket är följden av ett möte mellan en yuppie-arkitekt och en ung muslimsk tjuv. En serie av händelser får arkitekten att omvärdera sitt liv då han blir kär i mamman till den pojke han misstänker stjäl från honom.

I rollerna: Jude Law, Robin Wright Penn, Juliette Binoche, Martin Freeman.

Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Åh tack! Jag hoppas jag blir nöjd när den är klar =)

Jag har också den filmen på, men tycker den är seg så blir nog att vi tittar på nåt annat sen istället =)

Trevlig kväll på dig!

KRAM!!

2009-09-04 @ 21:26:03
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0